Fakta (pris, åbningstider o.l.)

Pasningsformer/muligheder

Dus 1: Fra børnehaveklassen til og med 3. klasse er der kontrolleret fremmøde, dvs. at børnene selv tjekker sig ind og ud på skærmen i DUS. Derudover  har børnene mulighed for pasning i skolens ferier.
Dus 2: For børn i 4. klasse - 6. klasse. I Dus 2 tilbydes der udelukkende pasning på skoledage.

Indmelding: Ind- og udmeldelse samt priser foregår elektronisk på www.pladsanvisningen-online.dk

Forsikring

Da DUS (jf. Aalborg kommune) ingen forsikring har, anbefaler vi, at I selv har en ansvar/familieforsikring som dækker, hvis jeres barn laver en skade på andre eller DUSs ejendom.

Åbningstider

Morgen-dus foregår i børnehaven fra kl. 6.15 til 7.45. Børnene går op i skolen kl. 7.45, hvor morgenvagten vil være til stede.
DUS har åben mandag-torsdag fra kl. 13.30-17.00, fredage fra 13.30-16.00.
I skoleferier og på skolefridage er åbningstider mandag-torsdag: 6.15-17.00 og fredag: 6.15-16.00.

Alle børn skal være mødt inden kl. 9.00, hvis der ikke er lavet andre aftaler med personalet. Kommer jeres barn senere end aftalt, kan DUS være taget på tur og døren kan være låst. Der gøres opmærksom på, at børnehave og Dus kan blive slået sammen i ferier og fridage. Ved skolens ferier vil der være tilmelding på Intra om dit barn kommer i DUS eller ej.

Lukkedage: Grundlovsdag d. 5. juni, fredag efter Kristi himmelfartsdag og mellem jul og nytår.
Ferielukket: uge 28 og 29.